Flexibele werkplekken + etiketten

In mijn klas veranderen de kinderen regelmatig van plaats. Op het ene moment zitten ze vooraan, dan aan de werktafels achteraan, of ook in het tweede lokaal dat ik tot mijn beschikking heb. De kinderen hebben dus geen vaste plaats of bank waar ze hun spullen kunnen insteken. Daarom heeft bij mij elk kind een bak ( ikea ) waar hij/zij alles in steekt en die gemakkelijk meegenomen kan worden van de ene naar de andere plaats. Op de bakken wordt er een etiket met hun naam gekleefd. Deze maakte in ook in mijn spoorzoeker en padvinderthema. Je kan ze ook voor allerlei andere dingen gebruiken: werkboeken, agenda, mappen, … Misschien vind jij deze etiketten ook leuk? Dan kan je ze onder de foto gratis downloaden.

etiketten.doc

Let op: Vergeet niet om eerst het bestand te downloaden alvorens je begint aan te passen. Dankjewel!

2 gedachtes over “Flexibele werkplekken + etiketten

  1. Pingback: Klasthema |

Plaats een reactie